VERKOPEN 112

Kernpunten over verkopen
Dit korte programma biedt u de essentie van doeltreffend, resultaatgericht verkopen.
Eenvoudig te begrijpen, onmiddellijk toepasbaar in elke sector en u hebt geen voorkennis nodig.

Programma:

# 1: Vertrouwen opbouwen bij uw klant
Vertrouwen opbouwen bij uw klant
Stel vragen volgens de PIN formule
Gebruik positieve lichaamstaal om vertrouwen op te bouwen in een relatie.

# 2: Vragen zijn het antwoord
Drie types vragen. De waarde van het stellen van vragen. Het creëren van minstens 12 vragen om uw verkoopresultaten te verbeteren.

# 3: De behoefte v/d klant bepalen
Hoe de behoefte van de klant onderzoeken en bepalen? Het B.E.S.T. verkoopproces Hoe de behoeften van de klant verifiëren?

# 4: De voordelen verkopen
Verkoop de VOORDELEN van uw producten en/of diensten; Pas de kenmerk - functie - voordeel techniek toe; Verwar kenmerken niet met voordelen; Klanten kopen voordelen.

# 5: De order schrijven
Overeenkomen is iets wat je doet MET de klant;
Schrijf de order als de klant er klaar voor is;
Geloof in uw product of dienst;
Om te overtuigen moet je zelf eerst overtuigd zijn;
Noteer technieken die het best passen bij uw verkoopsituatie

# 6: Bezwaren Overwinnen
Bezwaren zijn uw vrienden - verwelkom ze en anticipeer erop;
Identificeer de werkelijke bekommernissen van uw klanten door vragen te stellen;
Toon empathie door uw oprechte zorg te tonen;
Test de echtheid van het bezwaar;
Beantwoord het bezwaar met genoeg voordelen voor de klant om te kopen.

# 7: Méér-Verkopen
Up-Selling is een waardevol en in het bedienen van klanten. Er zijn drie methodes om te gebruiken bij het up-selling. Instrument om te gebruiken in het bedienen van klanten. Er zijn drie methodes om te gebruiken bij het up-selling.

# 8: Waarde Toevoegend Verkopen
Waarde Toevoegend Verkopen is tegemoet komen aan de verwachtingen van de klant en deze overtreffen Er zijn specifieke manieren om waarde toe te voegen tijdens verkoopactiviteiten U zou meer moeten weten over uw klanten dan over uw producten,

Duur: 30 minuten per deel; totaal 4 uur + twee pauzes

Doelgroep:
Alle medewerkers in het bedrijf
Winkelbediendes, bedrijfsleider, professionals: dokters, advocaten, architecten, boekhouders, accountants, apothekers, consultants, bedrijfsrevisoren, dierenartsen, veiligheidscoördinatoren, kinésisten, tandartsen, ....
Zelfstandigen
verkopers, vertegenwoordigers, account managers, kortom: iedereen die met verkoop te maken krijgt.

ShareThis