36 $trategieën voor zakelijke groei

36 verschillende manieren om snel meer geld te verdienen.

Wanneer je ondanks de uitdagingen waar je elke dag mee geconfronteerd wordt een positieve stimulans wil geven aan je eigen financiële situatie en/of deze van je onderneming, dan heb ik fantastisch nieuws voor je en het heeft absoluut niets van doen met vastgoed of enige kapitaalsinvestering van welke aard dan ook.
Ik geloof dat ik de antwoorden heb waar je naar zoekt op het vlak van de beste inkomen genererende strategieën om te volgen --- NU.

Wel, eigenlijk heb ik 36 verschillende manieren waarmee je aan de slag kan om snel meer winst te maken en 'te bloeien' ondanks deze moeilijke economische tijden.

Het maakt niet uit of jij als zelfstandige een zaak hebt, een zelfstandig professional bent, een ondernemer bent met een eigen bedrijf of een CEO van een middelgroot bedrijf of gedelegeerd bestuurder van een grote organisatie.

Als je jouw financiële toekomst wil veilig stellen, dan zullen deze recessie bestendige inkomstenstrategieën je voorzien van het financiële veiligheidsdeken die je nodig hebt om om te gaan met de uitdagingen die soms wel eens op een economische nachtmerrie lijken.

Sta jezelf niet toe verlamd te geraken door angst. Je hoeft niet achter te blijven in de kou.

Nu heb ik een manier om je te helpen openbloeien in deze economisch moeilijke tijden. Niet door je slechts 1 manier te tonen. Wel door je 36 afzonderlijke, verschillende manieren te tonen om geld te verdienen.

Het leukste: het zal je vrijwel geen geld kosten om ze in de praktijk te brengen.

Als dit ongeloofwaardig klinkt, ... dat is het niet.
Kijk, bijna iedereen met wie ik spreek is onzeker. Vaak zelfs bang.
  • Werknemers zijn bang dat ze hun job zullen verliezen, of hebben deze al verloren.
  • Hardwerkende gezinnen die plots op één inkomen terugvallen vrezen hun huis te verliezen.
  • Bedrijfsleiders vrezen hun zaak te verliezen.
  • Zelfstandigen vrezen failliet te gaan.

Het is gemakkelijk om gevangen te geraken in deze noodloze neerwaardse spiraal.

Jij kan NU het tij keren voor jou, voor jouw gezin, voor je medewerkers, voor je onderneming en voor je organisatie.
Wanneer angst je brein gijzelt, is het onmogelijk om de opportuniteiten nog te zien recht voor je neus.
Als het onmogelijk is gebleken voor je om je te concentreren op iets anders dan het redden van je huid, financieel, neem dan NU die beslissing om uit die dodelijke neerwaartse spiraal te stappen.

In één dag  (of verspreid over een weekend), in 3 x 3 uur (exclusief pauzes) zal ik je 36 verschillende manieren tonen hoe je echt je onderneming kan groeien in dit economisch wispelturige klimaat. NU, niet ergens in de toekomst.

Geen enkele van deze strategieën zal betekenisvolle kapitaalsinvesteringen vergen van jouw kant.
Geen enkele van deze strategieën is gefocust op vastgoed.
Geen enkele van deze stragegieën houden enig financieël risico in.
Allen zijn ze 'vers' en dus voor de meesten vaak onbekende manieren om veilig, snel en voorspelbaar serieuze nieuwe inkomstenstromen te genereren, ondanks de de economie.

Start nu met het kijken naar de verborgen mogelijkheden voor inkomsten die ik je wil onthullen.
Niets goeds kan of zal uit komen van het uit angst voortspruitende vluchtgedrag waardoor jij je dromen en financiële zekerheid achterlaat. Angst dat je niet langer grootse dingen kan verwezenlijken zorgt voor achteruitgang. Achteruitgang is het verhinderen van jouw kansen om rijker te worden. Doe dit niet. Stop dit. Stop je angst. Geef niet op. Je hoeft niet verder te vechten om te overleven.

Jij kan kiezen.  Laat ons samen een manier uitzoeken die je snel op het juiste pad naar vooruitgang, naar succes, naar welvaart en rijkdom zet. Hoe vertel ik je zo meteen.

Tijdens de crisis die als een tsunamie geëxplodeerd is op vrijdag de 13de september, 2008 heb ik in de erop volgende kwartalen het equivalent van zo'n honderdduizend euro aan tijd en middelen geïnvesteerd in het 'decoderen' van de factoren die mensen mentaal 'blokkeren' en ervoor zorgen dat ze opportuniteiten tot inkomsten recht voor hun neus niet zien. Ik heb ook zorgvuldige studie gemaakt over de uit angst voortkomende negatieve gedachtenprocessen die de vermogens om vooruit te gaan verlammen bij mensen in deze economisch moeilijke tijden.

En natuurlijk heb ik het grootste deel van m'n tijd en middelen besteed aan het zoeken naar werkbare, praktische strategieën die iedereen in staat stellen om een grote ommekeer te realiseren in hun leven en door het toepassen van één of meerdere van deze strategieën erin kunnen slagen om in sneltempo financiële zekerheid te verwerven voor zichzelf en eventueel hun gezin, hun medewerkers en hun zaak. Hierdoor ben ik nu in staat om je liefst 36 verschillende strategieën te tonen waar je onmiddellijk mee aan de slag kan om je zakelijke toekomst een nieuwe positieve wending te geven.

Wanneer je me je vertrouwen schenkt voor het seminar van drie keer drie uur dat nodig is, om je gedachten te veranderen en om de passie en hoop terug te doen opvlammen om je dromen te verwezenlijken, dan zal ik je absoluut tonen hoe je met een aantal van deze 36 strategieën aan de slag kan om je zakelijke of financiële droom te realizeren.
Het zal je genoeg opbrengen om je zorgen weg te nemen over openstaande facturen, hypotheekleningen of het overleven van je zaak.

Het effect van het toepassen van deze ideeën kan zijn: ... dat je je geen zorgen meer moet maken over het 'einde van de maand';
... dat je genoeg geld in de bank hebt wanneer het nodig hebt;
... dat je gelukkig zal zijn met je huis en hypotheek
... dat je jouw zaak kan uitbouwen zoals je dit droomt;

Het effect van het in de praktijk brengen van één of meerdere van deze strategieën kan zijn dat je een continue stroom van inkomsten installeert die naar je toe stromen vanuit verschillende bronnen.

Het is de bedoeling dat je na het volgen van deze drie keer drie uur onmiddellijk aan de slag gaat met deze ideeën. Dat je één of meerdere van de strategieeën die ik je zal tonen onmiddellijk gaat toepassen om zo direct rendement te genereren.

Je zal de pagina's van pessimisme, moedeloosheid en zelfvertwijfeling voor goed sluiten.
Je ster zal weer helder schijnen van zodra je buitenkomt van het volgen van dit seminar.
Je zal vol vertrouwen en zeer efficiënt  op jacht gaan naar belangrijke manieren om inkomsten te genereren, zoals nooit tevoren.
Ik zal je tijdens dit seminar voorbereiden op de snelle verrijkende veranderingen die je zult ervaren.

Bereid je voor op een leven en toekomst vol 'verse' winstgevende opportuniteiten na het volgen van dit seminar.

Ik wil je geest en ogen openen om je nu onmiddellijk te laten ervaren hoe leuk en bevredigend het is om nieuwe toekomstperspectieven te ontdekken en vooral te realiseren.
Hier en NU. In het midden van deze economisch turbulente tijden.

Deze 36 afzonderlijke strategieën die ik met je deel tijdens dit seminar zullen je toelaten om onmiddellijk alles in je omgeving beter te gebruiken, en geloof me, dat is enorm veel.

Op dit moment zijn er 36 ongelofelijke manieren voor je om iets substantieels te doen, zonder betekenisvolle kapitaalsinvestering.
Terwijl iedereen vecht om te overleven of verlamd is door angst, kan jij de ene na de andere inkomstbron aanboren en oogsten. Je kan de ene na de andere stroom van inkomsten genereren.
Jij kan kiezen!

Als je wil wachten tot je het zelf allemaal hebt ontdekt door zelf op zoek te gaan, dan
zal deze kans aan je voorbij gegaan zijn voor je het weet.

Ik geef dit seminar slechts 36 keer de komende maanden.
Het maximaal aantal deelnemers per seminar is 36.
Ik zal ze tellen en ben onverbiddellijk.

Heb je interesse? Boek dan dit seminar voor uw vriendengroep, voor uw serviceclub (Rotary, Lions, Kiwanis,  Ronde Tafel, Club21, Ambassadors, ...), voor je JCI afdeling, voor je belangen- organisatie (Unizo, Voka, VMA, ...) of gewoon, voor je bedrijf. 
Bel me: +32 497 573 670 of stuur een e-mail naar: 36@tomcommeine.com

In één dag  (of verspreid over een weekend), in 3 x 3 uur (exclusief pauzes) zal ik jou en de andere deelnemers die je uitnodigt, 36 verschillende manieren tonen hoe je echt jouw onderneming groeien in dit economisch wispelturige klimaat. 

Ik doe dit voor jou, omdat jij belangrijk voor me bent en jij vooruit wilt. En troost je, ik ga je echt geen € 100.000 aanrekenen voor deze 36 strategieën, ook al was dat mijn persoonlijke investering om ze voor jou te kunnen brengen.

Ik wil zelfs extra in je investeren door slechts een fractie te rekenen van wat gewoonlijk voor seminars gevraagd wordt. Zoals je wellicht weet is € 5.000 euro per deelnemer aan zo'n seminar een gangbaar tarief.

Dus GEEN € 5.000 per deelnemer.
Beter nog. Zelfs geen € 500 euro per deelnemer.
Je leest het goed.

Jij kan dit seminar nu boeken voor een forfaitair bedrag van slechts € 149 euro per deelnemer. Al mijn kosten en het handboek per deelnemer ter waarde van € 39,- inbegrepen!
Gezien de grote waarde van deze informatie, de positieve impact op de deelnemers en het beperkt aantal van deze seminars dat ik zal geven, vraag ik uit respect dat er een minimum van 30 deelnemers aanwezig is.

Wanneer jij je openstelt voor deze ongekende opportuniteiten, kan de financiële beloning monumentaal zijn.

Dus heb je interesse? Bel me: +32 497 573 670 of e-mail: 36@tomcommeine.com

Let's make it fabulous!

Tom Commeine

Opnieuw: boek me nu voor het seminar van je leven.

P.S.:  Wat je zal ontdekken tijdens dit drie keer drie uur durende seminar zullen de 36 strategieën zijn waarin in de afgelopen tijd zo'n € 100.000 aan tijd en middelen in heb geïnvesteerd. Nieuwe ideeën die waarschijnlijk niemand anders reeds met je heeft gedeeld en die je direct een stroom aan inkomsten kunnen genereren waar je nu misschien zelfs niet meer van durft dromen.

En jij krijgt deze 36 strategieën van mij aan een fractie van de kostprijs.
Omdat ik er sterk in geloof dat je meer waard bent om in te investeren.

Dit is echt een één-keer-in-een-decenium kans om je zakelijke toekomst volledig om te vormen en dramatisch de inkomsten te verhogen, die je verdient. Bel me: +32 497 573 670 Of stuur me een e-mail specifiek naar dit adres: 36@tomcommeine.com

ShareThis