De Roos: onweerstaanbare marketing

Programma

# 1: De 10 objectieven van Strategische Marketing
Het verschil onderscheiden tussen marketing en verkoop;
Wat een effectieve marketingstrategie kan verwezenlijken;
Het belang van een geïntegreerde marketing strategie;

# 2: Kapitaliseren op uw Uniek Marketing Voordeel
De vier basisvragen om u te helpen focussen op uw Uniek Marketing Voordeel;
Technieken die bewezen hebben te werken om uw Uniek Marketing Voordeel te promoten;
Systemen toepassen die het gemakkelijk maken voor uw klanten om van u te kopen.

# 3: Een overzicht van een geïntegreerd marketing systeem
Identificeer primaire en secundaire markten;
Vijf elementen van een effectief marketingsysteem;
Vestig een effectief syteem voor opvolging en planning.

# 4: Hoe meer verkopen in minder tijd
Besteed aandacht aan verpakking en presentatie;
Focus op wat de klant wil kopen;
Maak uw volledige organisatie 'klantvriendelijk';

# 5: Klanten vinden
In dit deel ontdekken we 24.5 uitgeteste manieren om klanten te vinden en te behouden, die bewezen hebben uitmuntende resultaten op te leveren;

# 6: Investeren in uw succes
Haal het meeste uit uw marketing met deze 4 strategieën;
Drie redenen om een gezonde en stevige zelfverplichting aan te gaan tegenover marketing; Vier solide tactieken om te zorgen dat elke euro die u investeert, telt.

# 7: Tactieken voor een grotere marketingkracht
De 7 P's van verkopen; Al uw medewerkers opleiden en trainen in marketingstrategie;
Leren de taal te lezen en te spreken van uw klanten;

# 8: Uw waarde verhogen met de marketing van uw expertise
Omdat geld verdienen belangrijk is en marketing één van de ondersteunde bedrijfsprocesses is hiervoor: 4 strategieën om meer geld te verdienen;

Programma

# 9: Direct Marketing Instrumenten
In dit deel geven we u liefst 7 direct marketing instrumenten mee om leads te genereren en orders te schrijven;
Aandachtpunten bij directe-contact-verkoop;
Een netwerk en referentiesysteem hebben.

# 10: Indirecte Marketing instrumenten
Drie mentale barrières voor PR overwinnen;
De positieve samenhang tussen PR en succes;
Hoe kan u ervoor zorgen dat de media u verkiezen om aandacht aan te geven? U krijgt 5 tips mee.

# 11: Uw professionele expertise verkopen
Nooit verkoop je enkel producten. Nooit ben je enkel producent van producten. Altijd verkoop je ook je professionele expertise;
Enkele verkooptechnieken, investeer wijselijk uw verkooptijd;
De 3 belangrijkste regels voor succes;

# 12: Voorkomen dat verkopen u door de vingers glippen
Verborgen problemen ontmijnen;
Rookschermen elemineren;
'Hot Button' verkopen;

Tijdsduur: 50 minuten per deel. Ideaal 3 delen van 4 uur

Doelgroep:
Marketingprofessionals, bedrijfsleiders, professionals: dokters, advocaten, architecten, boekhouders, accountants, apothekers, consultants, bedrijfsrevisoren, dierenartsen, veiligheidscoördinatoren, kinésisten, tandartsen, .... Zelfstandigen


ShareThis