STRATEGISCHE KLANTEN LOYALITEIT

Dit is een vormingsprogramma op hoog niveau voor beleidsmakers in bedrijven. Ondernemers zelf, bedrijfsleiders, directieleden, bestuurders en  top-managers die méér loyale klanten willen, klanten die méér besteden bij hun bedrijf en in het algemeen méér winst maken.

Zowat 100 geraffineerde concepten worden u geïntroduceerd die andere programma's rond klantenservice niet bevatten.
Het programma combineert op vaardige wijze de principes en praktijken van Totaal Kwaliteits Management met een systeem van Totale Klanten Verrukking om zo Klantenloyaliteit en -trouw te verzekeren. In dit programma zal u leren van de besten, oa: W. Edwards Deming, Joseph Juran, Philip Crosby, Armand Feigenbaum en Zig Ziglar. Elk van hen deelt zijn krachtige inzichten over cruciale punten op het vlak van bedrijfsbeleid voor een sterke organisatie gedurende het programma om te verzekeren dat u ziet hoe de materie effectief toegepast kan worden in de werkelijkheid.


Uw voordeel is dat vaak en snel de theorie en de praktijk afwisselen en u ziet wat in de praktijk werkt en wat niet.

Programma:

Module 1: Inleiding tot klanten loyaliteit verzekeren
De relatie tussen TQM & TCD; overtreedt deze met gevaar voor eigen (carrière)leven. Wat er nodig is om aanzien te worden als een geweldig bedrijf. Het is waarschijnlijk niet wat u denkt.

Module 2: Ondersteboven & Binnenstebuiten
Hoe u uw organisatie op zijn kop zet en waarom dit nodig is. De PDCA cyclus gidst u van zodra u begint met het veranderen van de bestaande ondernemingsstruktuur zodat iedereen klantgedreven wordt.

Module 3: Interne Klanten
Creëer superieure toegevoegde waarde voor uw interne klanten (= medewerkers) door communicatie en teamwork. Zonder interne klanten die verrukt zijn van uw producten en onderneming wordt het vrijwel een onmogelijke taak om externe klanten die verrukt zijn te bekomen.

Module 4: Externe Klanten
Veel bedrijven hebben geen idee waarom hun klanten bij hen kopen. Wanneer zij dat niet meer doen zijn de redenen meestal ook niet gekend. De 'KlantenWaardeDriehoek’ zal dit veranderen wanneer u leert dat klantenverrukking zich moet uiten doorheen alle facetten van klantencontacten.


Module 5: Een Klanten-Zorg-Plan
Alles wat u moet weten over klantentevredenheid en hoe u een plan tot klantenloyaliteit ontwikkelt. Bepalen welke producten en diensten er van vitaal belang zijn voor uw klant liggen aan de basis van elk klantentevredenheidsprogramma. Hoe en waar u moet op letten, zodat de Diensten-Voordelen Keten wordt versterkt is de kern van deze module.

Module 6: Procesverbetering
De meeste stappen in om het even welk proces bieden geen enkele toegevoegde waarde aan de klant. Leer hoe u tot 75% van deze stappen kunt uitschakelen door een toegevoegdewaarde analyse. Identificeer uw kernwaarden, visie en missie en gebruik de PDCA cyclusom deze energetisch wereldkundig te maken. Laat uw competitie snakken naar adem

Tijdsduur: 6 x 3.5 uur


ShareThis