Ontdek ondermeer:

... Het verschil tussen overtuigen en overhalen 
... Wanneer u aan de order moet denken
... Welke technieken u kan toepassen om die order zo snel mogelijk en met een zo groot mogelijke zekerheid te schrijven
... Hoe u de klant steeds het gevoel kan geven dat hij de grote winnaar is
... Hoe vaak we het moeten proberen
... Wat te doen als het hopeloos lijkt
... Het verschil tussen motivatie en manipulatie

Op een memorabele manier demonstreert uw trainer u creatieve technieken om tot de order te komen die je naar vrijwel elke verkoopsituatie toe kunt aanpassen.

Dit zijn enkle van de meer dan 39 technieken om tot een order te komen die u zal ontdekken:
De “Overtuiging” - ; De “Houding” -
De “Karakter” - ; De “3 vragen” -
De “Alternatieve Keus” - ; De “Prijs” -
De “Nieuwe Beslissing” - ;   De “Heb het graag”-
De “Kosten” - ; De “Kwaliteit” -  
De “Angst voor Verlies” - ; De “Huwelijk”-  
De “Foto”- ; De “Huis kopen”-
De “Angst”- ; De “Voorbereiding”-
De “Positieve Verwachting”- ; De “Oooh en Aaaah”-
De “Snooker”- ; De “1902”-
De “Gierigaard”- De “Vastpinnen”-
De “Tennis”-   De “Ben Franklin”-

Tijdsduur: 3 x 3 uur per deel.

Doelgroep: iedereen die z’n overtuigingskracht wil versterken.

ShareThis